2011. május 2., hétfő

Brutális Norbi

6 megjegyzés:

  1. S ez: http://napersze.blog.hu/2009/05/13/norbi_4

    VálaszTörlés
  2. Ez lett a kedvenc.

    Hólnaptol én is meg keresem a Norbit, hogy kivállo, nagyszerü munka lehetösséget kapjak tölle. És majd én döntöm el mikór, menyit dolgozóm mer én leszek a fönök. Érzem hoggy eljőt életem fordúlo póntja és meg ragadóm a lehetöséget, le gyözöm a félelmeimet és othónrol dolgozok.

    Az a baj, hogy kibaszott sok ember ír így. Rengeteg olvasói levelet vagy hozzászólást látok nap mint nap. A magyarok egyébként, helytelen írásban élen járnak Európa szinten. Ez gáz. Szerintem. Néhány tanítónénit most meglincselnék.

    VálaszTörlés
  3. Jövök segíteni, de ne hagyjuk ki a tanárokat sem!

    VálaszTörlés
  4. Az a baj tudod, hogy ismerek csomó tanárt, akik nem tudnak helyesen írni. Teljesen mindegy mit tanít, atomfizikát-e vagy magyart, románt, de tudjon már írni helyesen. Kérdeztem is egyszer egy tanár ismerősömtől, aki nem szaktanár magyarból, de úgyis, hogy nem zavarja az, hogy rohadtul helytelenül ír? Azt mondta nem, miért zavarná? Ő biológia tanár, nem magyar. Na, ezektől is elborul az agyam.

    VálaszTörlés
  5. Na ez durva...:(

    VálaszTörlés
  6. Nekem is. De erről jut eszembe, hogy annak idején úgy majdnem negyven évvel ezelőtt, hatodikos koromban éppen egy biológia tanár "zsarolt meg" egy tízesért azzal, hogy csak akkor adja meg a jegyet, ha másnapra kétszázszor leírom: különböző. Ui. az volt az egyetlen hiba a rögtönzésemben, hogy a különbözőt "m"-mel írtam. :) El nem tudom mondani, mennyire hálás vagyok most az akkori "zsarolásért". De hol vannak ma már ezek a régivágású tanárok!

    VálaszTörlés